Monday, June 18, 2007

Teen Jessica & Perspective

Hello!! Been a long while, hasn't it?? So sorry! Just been going through a mid mid-life crisis! LOL things are a tad difficult but getting through it slowly.....

My baby Jessica turned 13 today!! Feeling old you ask? YUP! Life goes by too quickly to not learn to appreciate the little things in every day life.... For example, we were suppose to spend the day together on Wednesday - apparently, it ain't gonna happen! She is on the phone as I type making plans! Wow! Feeling like I will end up alone soon... or with about 20 cats purring at my feet! LOL


Here is one of the dozen pages I have been creating... some of which will never make this blog! LOL This one should give you an idea of things going through my mind lately... hopefully this will in some way help to make you understand my neglect towards all of you!! Again........ I AM SO SORRY!

For everything there is a season,
And a time for every matter under heaven:
A time to be born, and a time to die;
A time to plant, and a time to pluck up what is planted;
A time to kill, and a time to heal;
A time to break down, and a time to build up;
A time to weep, and a time to laugh;
A time to mourn, and a time to dance;
A time to throw away stones, and a time to gather stones together;
A time to embrace, And a time to refrain from embracing;
A time to seek, and a time to lose;
A time to keep, and a time to throw away;
A time to tear, and a time to sew;
A time to keep silence, and a time to speak;
A time to love, and a time to hate,
A time for war, and a time for peace.
Ecclesiastes







More to come later this week...... :)

13 comments:

Mandy_Kay said...

She is so pretty!! I have one turning 14 this summer and going into high school! Talk about feeling old! lol I love that lo and you hit the jackpot with that RAK holy cow!! Have a great day!

Jacqueline's Craft Nest said...

Beautiful and SOOO true - hang in there!

Rianne*Z said...

Congratulations!!!!
Have a nice week!

Greetings Rianne (ZzRiannezZ at the Chalet!)

sollie said...

You and your daughter look just the same. Lovely pic and stunning page you made.

lam said...

Beautiful layout and I love the photo of you and your daughter together

Samantha said...

Awww... poor you, you wont be alone with cats though, you'll have your scrapping buddies!

dawn said...

Good to have you back! stunning pic of you two girls hun - catch you on my return from your side of the pond :D

Maisymary's Findings said...

Wow you 2 could pass for sisters surely ! interesting layout ! tell us about it when you can ! lol


smiles, Pearl

Flower said...

Happy Belated Birthday Jessica! Great photo of you two!

Hope things turn brighter for you soon. [[[hug]]] Miss seeing ya.

Vicki C said...

Oh.. I remember going through the same feelings... like it was yesterday. It will get better!

Angela said...

Love the new layout, you gorgeous thang you! ;) Old my arse!! Silly girl...

DonnaSalazar said...

We have something in common. My baby turned 13 in May. But... my oldest is turning 18 in November! Yikes!!! I'm not old, I'm not old... come on repeat it with me, I'm not old. LOL... Hugs ~Donna

Kathleen Pitt said...

that is a great shot of you girls together!! aint being a mum so rewarding, but challenging !!! love your blog and your gorgeous work!